Skateboard?

  2012-03-17 / 22:27:54 / mitt galna vardagsliv ♥ /
Det blev inget med nagellacket för det blev för sent efter maten så affärerna var stängda :( Så ska fixa det imorgon istället innan släkten kommer och ska fira min bror som fyller 16, grattisgrattis ^^
Så nu har jag suttit hela kvällen och försökt hitta en snygg skateboard, men icke sa nicke, alla är fuuuula :/ Någon som vet ett snyggt märke? Stooort tacksam om någon skulle kunna vara snäll och kommentera om man visste :D



Och då skulle jag vilja veta vem som vill ha en skateboard på Madame Hussein?


din älskade storebror Tobbe

GIRL!!

2012-03-17 @ 23:08:10
URL: http://annuengayblogg.blogg.se/
Mica

åker du skateboard? nej du kommer ramla och slå ut dina tänder och vafan... Räcker det inte med att du åker snowboard ... Du kommer dö Sara gör inte det ! ♥

2012-03-19 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious