Sjukling

  2012-03-15 / 10:02:07 / Livsstil ♥ /
Godmorgon my beutiful readers ♥ Som fortfarande är kvar även fast jag inte har bloggat ^^

Har precis tagit mig en dusch och nu sitter jag och kollar på "hångla, gifta sig eller dra" som handlar om människor som överdriver med smink och hår och grejer, och så gör dem om dem och så får personer avgöra om dem skulle vilja "kyssa" henne/honom eller "gifta" sig med henne/honom eller om dem skulle undvika dem :P svårt att förklara, men hoppas ni förstår.

Har varit hemma och sjukat igår och idag, har feber, men det börjar bli bättre :) Men ska ändå till frisören idag, eftersom vi hade bokat tid, så får släpa mig in till stan med mamma sen ikväll .. Men nu ska jag faktiskt äta frukost, puss!


ja, jag har handduk på huvet ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious