Ni har väll inte lämnat mig?

  2012-03-08 / 19:14:17 / Livsstil ♥ /
sakant mig? ;)

Har precis tagit mig en dusch och ätit middag, det blev tacos, klassiker ^^ haha, nu sitter jag i min morgonrock och försööker plugga, men facebook och bloggsaker kommer ivägen :( har hållt på att leta efter mitt antecknigsblock där jag skrivit ner alla dagar, men den är spårlöst försvunnen! så det blor ingen dag 2 idag :( tyvärrtyvärr.. Så om jag inte hitter den så ska jag bara lägga upp några bilder från resan, men nu ska jag verkligen försöka läxorna, så wish me good luck ;)


fin med knut på huvet och allt ;)


bbypeach

Hej! Jag har frågestund och ställer du en fråga så blir du länkad.

Allt du behöver göra är att ställa en fråga :)

2012-03-12 @ 21:08:06
URL: http://bbypeach.myshowroom.se/fragestund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious