Vad jag hittar på imorgon

  2012-01-26 / 19:09:09 / mitt galna vardagsliv ♥ /
hej! har inget att göra så tänkte berätta lite om vad som händer imorgon! Imorgon så tänkte jag åka snowboard efter skolan, ska till flottsbro med Hanna och det ska bli jätte kul! vet inte hur vi kommer dit, så ska messa henne nu och kolla lite :) var där förrförra veckan med Nelly, men då var bara halva röda backen öppen, men hade kul ändå, hoppas alla är öppna nu efter som det kommit mer snö ^^ Kan lägga upp bilderna och videon jag och Nelly gjorde, imorgon om jag har tid :') Vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem? ska nog bara ta' det lungt, ska kanske kolla på en dansfilm jag fick av Mira i julklapp :) Men bloggar mer om det imorgon!
vad ska ni göra då sweethearts?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious