kan´inte dagen ta slut snart?

  2012-01-31 / 11:21:32 / Livsstil ♥ /
Sitter nu på plan 3 med Mira och Alva, eller Alva sitter längre bort för datorerna bredvid henne hade inget internet /: Anyway, har snart SO/svenska eller den börjar 11.40 alltså 24 minuter kvar ^^ slutar vid 14.35 och då ska jag ringa Ella eftersom hon fyller år imorgon och för att vi ska fixa en sak, och sen drar jag in till stan och möter mamma för vi ska till hennes kompis som jobbar på en "skönhetssalong", haha ^.- kan berätta mer om det senare :) och när vi kommer hem från det så ska jag på målvaktsskola :D ohjuste, alla mina inlägg igår blev helt mobbade, för mamma hade tagit med sin dator till jobbet så jag fick ha pappas gamla som jag inte hade några bilder på, så aa :p Men det kommer mer inlägg från mobilen sen, puss♥


arkivbild..


Ellinore

Det lät som en bra vecka ändå :) Jag har inget inplanerat alls :)

2012-01-31 @ 19:12:06
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious