Halloj! Har nyss kommit hem från turnering...

  2012-01-28 / 23:46:54 / Livsstil ♥ /

Halloj! Har nyss kommit hem från turneringen och duschat så nu känner jag mig fräsch medans jag står och värmer mackor, sen ska jag krypa ner i mamma&pappas säng och kolla på tevé, mysigt :$ Har konstigt nog fått jätte ont i huvet, hoppas jag inte blir sjuk, ligger lite efter i skolan för att jag var sjuk förra veckan, men ändå så är det lite skönt att slippa dra till skolan ;) Så jag ska nog bar vara hemm och ta de lugnt imorgon så jag blir bättre :) vad ska ni göra då?



Ellinore

Fin blogg :)

Hoppas du har haft en fin Lördag!

Kram

2012-01-28 @ 23:58:58
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious