fixa designen

  2012-01-23 / 19:08:09 / Livsstil ♥ /
Hej bloggen!

Hur mår ni? jag mår iallafall toppen! håller på att chatta med Josefine och läser en superbra tidning! Asså gud vad det snöar ute, har hört att det är snöstorm, eller något liknande, men jag hör inget här i Huddinge ^^ Tänkte fixa lite på bloggen medans jag ändå bara är hemma, tar det lugnt och gör ingenting, men jag ska fortfarande ha kvar det här "vita", jag gillar det ;) Fixar bara på desginen och gör headern någon annan gång :)



bbypeach

Hej fin blogg :D

Gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har väldigt många besökare så du har inget att förlora ;)

Men gillar du även min Love Basket så länkar jag dig med tex. din header.

Glöm inte att kommentera när du gjort de!

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du hade en bra start på nya veckan. ;D

Kram :)

2012-01-24 @ 00:25:32
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious