tjejkvällen hos Ella

  2012-02-14 / 13:55:53 / Livsstil ♥ /
Direkt när jag kom så drog vi till Alex för vi skulle hämta en DVD, det var svinkallt ute och jag fick snö i skon :( När vi var hos honom så hade inte han kommit hem, så vi satte hos och campa på hans trappa i typ 5-10 minuter och sen när han kom och skulle gå in och hämta DVD'n så hitta han bara fodralet, så vi fick gå hem, utan någon DVD och jag frös ihjäl om mina fötter. Så vi satte hos och vänta på bussen för vi inte orkade gå hem, haha, lata, men det var faktiskt långt ;) på bussen så satt det några tjejer som ba "ahmen jag har en BMW" osv osv. hahaha ^^

När vi kom hem så sprang vi först till Ella och hämtade hennes hemmakväll kort och sen gick vi och hyrde film, det var såhär 3 för 120 KR så vi hyrde "Jag saknar dig" "Colombiana" och "Friends whit benefits" och satte på oss våra choklad ansiktsmasker och tjocka oss med allt godis och chips och pocorn och annat ;) vi kollade först på "Colombiana" och den var sjukt bra! Emma gick runt och dansade och ropade "I'm a nigga! I'm a nigaa! I'm a nigga nigga nigga!" för att vi såg ut som tre söta negrar :) (är det rasistiskt att säga så? :O ) 

Och sen satte vi på "Jag saknar dig" och tog fram våra spa grejer och vi fick jätte lena fötter och jätte len hy, och vi fixade naglarna och sånt. och sen började Ella gråta så mycket av filmen! haha, hon var så söt ♥ och så fort vi sa typ "Tänk om det var din syster" så började hon gråta ännu mer :$ sist satte vi på "Friends whit benefits" och den tyckte jag var bäst av dem alla ^^ Asså gud vad vi garvade, jag hade jätte kul!

Och sen sov vi hos henne och lalalalallalala, och vi garvade och grät och garvade och.. hhaha, jaaa ;) Crazy night I'm just sayin ;)

Kärlek till er ♥ (Alla bilder tagna från Ella's blogg)























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious