The Voice Sverige...

  2012-02-03 / 20:43:31 / Livsstil ♥ /
Hej allihopa! nu så sitter jag och kollar på "The voice Sverige" och det är två tjejer som sjunger nu som är helt grymma! medans så kollar jag på en Ziperall som jag har blivit helt kär i, synd att jag är pank, hehe :(

Jag längtar till imorgon! jätte mycket faktiskt :$ ska ha tjejmys med Malin och sen sover hon här, tur att jag har städat nurå så att hon i huvudtaget kan sova här ;) haha ^^ Men nu så ska jag fortsätta kolla på saker som jag inte har råd att köpa och kolla på resor! "hmm.. vadå för resor?" jo, jag och Malin vill åka utomlands tillsammans och kollar om det går någon gång på sportlovet! åh, give me summer :(



p a u l i n e - fotoblogg ♥

SVAR: Tack så mycket!



Det kan hända att jag gör det någon gång ibland, men då är det bara med bloggar som har MINST 500 unika läsare per dag! KRAM :)

2012-02-03 @ 22:37:44
URL: http://palosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious