Semelbak

  2012-02-04 / 15:43:50 / Livsstil ♥ /
hej på er! har nyss kommit hem från en halv fotbollsträning med fys och en runda i stuvsta centrum för att handla mat till min hamster och andra grejer till min katt :) Har duschat och satt på mig myskläder och snart så kommer Malin hit! vi kommer säkert sätta oss och spela något, som vi brukar göra, eller så kommer vi göra en cover och massa videoinlägg, haha ^^ vi kommer iallafall gå ner till centrum och köpa något att ha till ikväll, om vi orkar, vi är så lata :$ hehe.. Men nu så ska jag hjälpa mamma att baka sina hemgjorda semlor! haha, tycker det är ett sånt sammanträffande att Mira och Nelly gjorde egna semlor igår och så när jag vaknar så står mamma och håller på, världen är full av överraskningar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious