School

  2012-02-07 / 11:26:13 / Livsstil ♥ /
Halloj! Sitter på plan 3 med Alva för att vi inte får använda datorerna i datasalen längre /: Vi försökte bryta oss in där med en hårnål men det gick inte, haha :( Har precis haft lunch och innan det hade jag matte, men vi (Jag, Nelly, Alva, Noah, Anton och Shelby) blev utelåsta i 18 minuter för att vi kom 4 minuter försent? om vi hade stått där i 20 minuter så skulle vi fått tillåtelse att gå därifrån och skita i lektionen (det står inom skolreglerna att man får det) Synd att hon inte väntade i 2 minuter till, jag hade gärna sluppit ;) Efter skolan så drar jag, Nelly och Hanna hem till mig, vi ska baka chokladpannkakor och valentine's cupcakes, hihi ;)  Men måste gå nu, jag börjar, puss!


haha, arkivbild..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious