Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör...

  2012-02-24 / 16:35:47 / Livsstil ♥ /
HEJHEJHEJ! Har har ni världens gladaste bloggare :D Det är nämligen så att det är sportlov, för er som inte visste det och här så sitter jag med Malin i min soffa inbäddad i massa kuddar och tecken i min pyjamas, haha, vi börjar kvällen redan nu eftersom vi ska ha film-maraton ^^ Vi har hyrt 4 filmer, Pans labyrint, Wild child, Friends whit benefits och min låtsas fru :) Så nu ska jag vara social och vi ska börja kolla på Wild Child och vi är ungefär klara vid halv 12, hihi, ha det bra! ♥



mica

usch pans labyrint är inte rolig när det kommer till barn-ätaren :( ha det så mysigt ! ♥

2012-02-24 @ 18:56:29
URL: http://micas.blogg.se/
Linnea

Du får berätta om vad du tyckte efter alla filmer.

2012-02-24 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious