Nagelvård

  2012-02-23 / 20:43:08 / Livsstil ♥ /
Nu så har jag precis tränat, duschat och "behandlat" mina naglar med en snabb nagelvård :) Vill ni veta vad jag gjort? Jag har använt mig av olivolja :D Om man doppar naglarna i olivolja i ca 5-10 minuter så mjuknar nagelbanden upp och eftersom nagelbanden måste vara vårdade för att naglarna ska växa och bli starka så ör det ett jätte bra sätt! och efter man har haft dem nere i oljan så petar man ner nagelbanden, och det är det jag gjort nu :D

Ps. Olivolja är jätte bra för huden! Jag har massor tips man kan använda oljan till, lämna bara en kommentar om jag ska skriva några, puss!




tips 


mica

skriv mer om olivolja ;) din åsna ♥

2012-02-24 @ 18:57:44
URL: http://micas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious