kläderkläderkläder

  2012-02-25 / 14:45:06 / Livsstil ♥ /
Tja! Malin har precis gått och mamma och pappa tog en cykeltur till biblioteket, så nu sitter jag ensam här i huset, eller mina brorsor är också hemma ;) Sitter och kollar på kläder på massa olika hemsidor och jag har blivit kär i en bikini hos Victoria's secret ^^ Idag så ska jag bara städa och packa saker till resan på Måndag, ohjuste påtal om resan, jag kommer inte blogga på hela veckan! Jag kommer göra tidsinställda inlägg om alla dagar när jag kommer hem, eller jag kommer mobilblogga från flygplanet och kanske några gånger ibland, men annars så kommer jag blogga när jag kommer hem :) Så nu ska jag städa, puss!

Ps. Fick en kommentar om olivoljan, så det kommer ett inlägg om massa tips efter det här :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious