Jag ångra mig :$

  2012-02-12 / 17:25:02 / Livsstil ♥ /
Hej i stugan! Bestämde mig att stryka min plötsliga bloggpaus från listan. Jag klarar inte att inte blogga, så jag smyger och sätter mig vid datorn och bloggar ändå ;) Tänkte bara göra om designen och sen rullar vi på igen :D

Har nyss kommit hem från kusinerna, jag hade ont i huvet så vi gick tidigare än alla andra.. Det blev en promenad hem för när mamma och pappa skulle gå imorse så var det tydligen "såå fint väder" så dem var tvugna att gå till dem, men vädret vände :P påvägen hem så gick vi in på apoteket för att jag var tvungen att köpa jordnöt olja som är jätte bra för huden och som tur var hade jag 40 kr i fickan precis så mycket som den kostade :D

Kommer berätta lite om tjejkvällen hos Ella igår in ett annat inlägg. för ni vill väll veta vad som hände? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious