Jag älskar dig min ängel ♥ / du vet vem.

  2012-02-23 / 14:45:44 / Livsstil ♥ /
Hur lessen jag än är, så finns du alltid där för mig. & jag finns alltid för dig, oavsett vad. Jag lovar dig, att den som sårar, är inte glad länge till!
Även fast vi är med varandra nästan varje dag, så käns det som att vi glider ifrån varandra.. jag vet inte varför? :/
Men nu är vi är med varandra, så gör vi ingenting. Vi är typ bara inne på datan eller så kollar vi på tv.
Vet är det är lite mitt fel oxå, men jag försöker så gott jag kan. Vet att jag kanske inte alltid är den roligaste att vara med.
Men jag älskar dig, jag älskar att vara med dig. 11 fking år Sara! Vi känner varandra utan och innan, du är min bästavän oavsett vad! Jag skiter i vad folk tycker om att jag är med dig, du är den du är och jag är stolt över dig!
Jag är stolt över att kunna kalla dig bästavän, syster, tvilling, heffaklump # 1 , andra halva, allt dedära! 

Det går inte att bråka med dig, visst jag kanske är sur på dig ibland men det är inte ofta.. För det går värkligen inte..
Mormor&morfar - kommer du ihåg? när vi låg o solade och morfar sa att vi bara fick sola i 5 menuter annars skulle vi få hudcancer, eller när vi skulle sova i hölasset? och morfar gick konstigt så jag trodde det var en mördare & jag började gråta.. Eller när du tappade din mobil i hölasset och dom var tvungna att ta ut allt xd

Spioneringen - På vintern, när vi alltid kröp runt ute, på trottoaren, på folks trädgårdar och alltid spionerade, eller när vi såg den där trummisen i den lilla huset xd & när vi gick till parken och byggde snöiglosar.

Tröjan - Den första tröjan vi gjorde, och vi sa att det alltid skulle vara du&jag. Vi skrev alla minnen vi kom på, allt vi gjort.
Talang - När vi gjorde den där låten & dansen för att vi skulle söka in till talang, haha vi övade typ varje dag, minns du? Vi kämpade värkligen..

Uppsalakläderna - När vi var påväg hem från mormor&morfar & isak o alla var med. När vi stannade i Uppsala & gick in i en klädaffär & vi köpte dom dära linnena. Eller när vi satt i bilen & Isak sa att jag hade en spindel på axeln och jag blev så rädd så jag började skrika och gråta, haha! :p
Kommer du ihåg allt? - Det gör jag. Jag kan ligga på natten och bara tänka på allt, tänka på alla underbara stunder vi delat tillsammans! Alla gråt, skratt, allt!

DU får mig alltid att le
Du & jag, genom eld & vatten & inget eller ingen kan skilja oss åt!
Jag älskar dig. Tro på dom orden! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious