Jag älskar att min mamma är polis :$

  2012-02-20 / 15:02:45 / Livsstil ♥ /
Hejhejhejhej ;) Nu så sitter jag på mammas jobb, har varit här ett tag nu och ätit en semla som blev över från deras möte och lyssnat på världens bästa pepplåt! :D

Tog med min kamera till museeumet så när jag kommer hem så blir det ett inlägg med massa bilder ;) Ska egentligen på träning idag, men den blev inställd så istället ska jag träffa Malin, Men innan det så ska jag till Bareko som ligger bredvid mammas jobb och köpa grusskor och målvaktshandskar :)

vet ni, När jag var påväg upp hit till mammas jobb, så började jag tänka på hur fint vädret är idag ^^ Värsta höst vädret, det är sol och varmt ute och snön håller på att smälta bort! åh vad jag älskar den här dagen ;) ville bara skriva det, det är jätte skönt ute! hahahah


älska!älska!älska! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious