Hammarby backen - Vad händer i Helgen då?

  2012-02-22 / 19:44:38 / Livsstil ♥ /
Tja! Imorgon så har jag sovmorgon eftersom jag ska dra till Hammarby backen med klassen och åka snowboard, tjoho :D Så då kommer jag säkert hinna blogga innan jag åker till skolan :)

Har inget att blogga om så tänkte berätta om vad som händer i helgen ;)

Fredag så åker jag till Malin's skola och träffar henne där när jag slutar och då drar vi till hemma kväll och hyr filmer och köper godis och annat gott till kvällen ^^ Sen kommer vi åka hem till mig och "återskapa" minnen från när vi var små, om ni förstår vad jag menar? ;)  Senare på dagen kommer vi dra igång med ett Film-maraton med filmerna vi kommer hyra, typ 4 eller 6 filmer blir det, så hela kvällen kommer vi sitta framför tevén, och sen sover hon hos mig och blablalbla, jaa, ni får veta mer på Fredag och Lördag helt enkelt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious