friskiiiiiis

  2012-02-03 / 07:34:16 / Livsstil ♥ /
Godmorgon! vad gör ni då? själv så har jag precis blivit klar - ätit frukost och fixat mig osv. Börjar 8.45 och pappa ska skjutsa mig ända till skolan för att det är vissa tåg som inte stannar i årstaberg, så vi kommer åka vid 8, så då tänkte jag att jag skulle hinna blogga innan vi åkte, hihi :3

Idag så har vi jätte slapp dag, vår sista lektion är mentortid och då brukar man fika och allt möjligt, funderar på om jag ska ta med bullarna vi bakade igår? Sen när vi slutar så kommer jag åka hem direkt eftersom jag ska städa mitt rum innan mamma kommer hem! ska ta före och efter bilder så ni kan få se vilken svinnstia jag bodde i :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious