Förlåt för att jag suger på att blogga :)

  2012-02-10 / 17:00:06 / Livsstil ♥ /
Hej! Har inte bloggat på ett tag, eller en dag dåra, men det känns mycket för mig ;) Men Jag har ingen dator dem flesta dagarna, så ni får vänja er med dålig uppdatering fram till sommaren /: Nåja, Malin är här och vi sitter och kollar på tevé och jag försöker få Malin att vi ska gå till centrum och köpa något till fredagsmys men hon är så laaaaaat -.-

Igår så hade jag cirkelfys med fotbollen, det är såhär olika stationer man går runt på med 45 sekunder på varje gren, tex. Armhävningar, Utfällssteg, Armgång, fällknivar osv osv. och det var jätte jobbigt! jag har värsta träningsvärken i benen ^^ Men nu ska vi hitta på något, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious