dags för Olivolja

  2012-02-25 / 14:54:32 / skönhetstips /

Olivolja är jätte bra för huden! den gör dig babylen och jag tänkte tipsa om hur man gör! :D

Hela kroppen - När du ska bada så häller du i lite olivolja i vattnet, det gör så att din hud blir mjuk och len! Du får välja själv hur mycket olivolja du vill ha i :)

Få babylena fötter - Ta en vanlig genomskinlig påse och häll i olivolja och någon body lotion som du vill ha, sen smetar du ut oljan och lotionen på påsens kanter, och sätter på påsen på foten med en strumpa över så att den sitter fast och så låter du den sitta där i en kvart och dina fötter blir babylena!

Naglarna - Det här gjorde jag igår, du ska nämligen hälla i olivolja i en skål, det behöver inte vara så mycket, bara så att dina naglar får plats, och sen har du naglarna där nere i 5-10 min, det för så att nagelbanden och naglarna blir mjuka och det gör inte ont att peta ner nagelbanden, eftersom naglarna växer från nagelbanden så är det viktigt att sköta om dem, så du kan ha naglarna i olivoljan en gång i veckan.



Rebecca

Hej! Jag har dagens blogg och det vore superroligt om du var med:) Direkt länkat: http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/february/saturday-dagens-blogg.html#comment :)

2012-02-25 @ 15:41:13
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/
Ella Dahl :)

Hahaha "jag vill också ha babylena fötter" aah kommer du ihåg? Hah saknar så! Måste göras om! Saknar dig redan nu bästisen! Kom hem nu förfaaan klarar mig inte utan dig min pannkaka! Älskar dig mest av allt du e grym, puss puss :*

2012-02-26 @ 22:43:04
URL: http://elladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious