Berättar lite om vad som hände igår

  2012-02-18 / 16:41:03 / mitt galna vardagsliv ♥ /

Hejhej! Now I'm back ;) Har kommit hem från fotbollsmatchen mot stocksund där vi vann med 6-2 och gick vidare till "slutspel" som är i maj, och efter det så hade vi träning i 1 och en halv timme och nu så sitter jag och Nelly här,  vi har duschat och spelat "Hej knäckt" och "pappers ord", vi tänkte bara pausa spelet och blogga lite ;)

Kvällen igår slutade med godis och film, vi åkte till ICA för att köpa godis, och vi var fett flum, så vi tog fram en varsin sånhär lång fläskfilé och Nelly ba "Vet du, man kan dö av sånna här" dem var stenhårda! så vi började typ fajtas med dem som i en såndär star wars film ^^

Innan vi drog hem till Nelly, så följde jag med på hennes ridning, som jag bloggade om när jag satt och frös. Det fanns två skit coola får på stallet som var jätte söta! Men den ena satt och och åt på mitt skosnöre hela tiden när jag kollade på när Nelly red -.- Tog också typ 100 bilder med Nellys mobil när hon "travade" på sin häst, som då heter Jos ^^

Men nu ska vi spela klart vårat rooliga spel ;) puss♥

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious