barnvakt

  2012-02-14 / 13:30:28 / Livsstil ♥ /

Har kollat klart på alla avsnitt av Elsas värld och gud vad jag längtar tills nästa kommer! tror jag är käääär, haha :$


Men mamma kommer hem vid 2 en stund, sen så åker hon iväg igen och hämtar mina kusiner Nora och Agnes på dagis, för vi ska vara barnvakt åt dem ikväll :) Synd att jag är sjuk då -.- Har pluggat lite mer, har några sidor kvar på uppsatsen, men ändå så är det mycket kvar .. Tror jag ska till skolan imorgon, om det blir bättre, som jag hoppas att det blir ;) hihi



Matilda

Hej söta du! Hoppas du har en härlig alla hjärtans dag! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en personlig almanacka så var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment :)

2012-02-14 @ 16:15:13
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious