mongolider flörtar

  2012-04-17 / 16:10:35 / mitt galna vardagsliv ♥ /
Hej! Har precis kommit hem från skolan, och jag bara måste berätta en rolig grej som hände när jag och Mica var på väg till Luma för att åka hem :D haha, det gick 3 mongolider framför oss, 2 killar och en tjej, tjejen och den ena killen gick och höll armkrok och den andra vände sig om varje minut och började "flörta" med mig och Mica, HHAHAHHAHAHAHAAHHA! Han såhär höjde ögonbrynen och skickade slängkyssar, och när vi sprang förbi dem, för att våran tvärbana kom så ropade han "Tjena brudar!" HAHAHAAH, tror jag dör :D

(har ingen bild från idag, så här får ni en ego bild på mig just nu, hihihi)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious