GLAD PÅSK :D har precis tagit mig hem från...

  2012-04-05 / 14:09:37 / Livsstil ♥ /

GLAD PÅSK :D har precis tagit mig hem från skolan, sitter och väntar på bussen i Huddinge, eftersom jag glömde blogga igår så tänkte jag berätta vad jag gjorde ;) jag träffade Ellinor på bussen så jag drog med henne hem, vi körde "gatboll", jätte svårt att förklara vad det är, men det blev iallafall jätte varmt så vi tänkte cykla ner till centrum och köpa glass ^^ vi köpte en stor Ben & Jerry's och delade på nere i parken ;) haha, men idag så ska jag träffa Malin när hon slutar sin prao vid tre och då ska jag sova hos henne och imorgon åker vi till mormor och morfar tillsammans, bloggar hos dem imorgon då (om det finns teckning på landet) puss!



Anonym

Bloglovin byte? :)



/http://eljgustafsson.blogg.se/

2012-04-05 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious